آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

خمره ی شراب ما رو عسل کن

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ب.ظ

به توکل نام اعظمت...

بسم الله الرحمن الرحیم





  • آویزون

نظرات  (۱۰)

ممنون از انتخاب زیباتون

واقعا خدا حفظ کنه این ادیب و سخنور جهان اسلام رو

واقعا ایران اگه ده تا روحانی انقلابی مثل آقای پناهیان داشت...
پاسخ:
خدا حفظشان کند...
  • شیب الخضیب
  • این حذف بلاگ هم عمل خنده داریست!
    داخل پنل بیان یه همچین چیزی اومده:
    http://www.gigpars.com/upload/sc3l_21-06-2014_11-51-21_%D8%A8-%D8%B8.jpg
    آدم یاد فیلم های جیمز باند می افته!
    فکر کنم دقایق آخر که برسه، یکی 3 ثانیه مونده به اتمام، از راه می رسه و دکمه abort رو فشار میده و همه چیز به خیر و خوشی تموم میشه!!
    دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    من زیاد سرم اومده که از جای دیگه اعصابم خرد بوده سر وبلاگ خالی کردم. چنتا وبلاگو همینجوری منهدم کردم!ولی آویزون فرق داره برام. اگر میدونید حالتون گذراست حذف نکنید.
    بعد الآن زحمت حودتون زیاد شده ها. هی باید بیاید سر بزنید جواب کامنتاتونو بخونید!!!!
    محتاج دعا
    راستی إن شاء الله شنبه اومدم اینجا نبینمتون. اول ماه مبارکه. ماه علی .علیه السلام. .
  • گــــــــــــــــم گشته
  • آآآآآآآآ ه ه ه ه ه ...
    پاسخ:
    هعیییییی.....

    شهید چمران ره :

     

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

     

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

     

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

     

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.

    پاسخ:
    ممنون
    احساس نمی کنید خیلی کشنده است این سخنرانی :(
    کشندگی هاتون مستدام
    پاسخ:
    کشندگی های استاد مستدام
    ای بابا مداحی آهنگ زمینه است :)
    سخنرانی هستش
    ممنون خوب شد گذاشتم دانلود شه وگرنه به اشتباه افتاده بودم
    پاسخ:
    الحمدلله
    آهان مداحی هستش
    ممنون
    لازم داشتم شدید
    هر چند شنیده بودم ولی چسبید
    شدید معتقدم آدم ها تو زندگی اشون نیاز به تذکر (یادآوری) دارن
    پاسخ:
    منم شدیدا به این موضوع معتقدم
    این چیه چرا اینقد حجم بالاست ؟
    یه توضیحاتی آخه ؟
    پاسخ:
    ببخشید.آخه هنوز بلدنیستم با این نرم افزار کار کنم. دعا کنید یاد بگیرم کم کردن حجم فایلا رو!
    شیرینیش به گوش دادنش بدون زمینه ست!
  • شیب الخضیب
  • خدایا آبروی مارو پیش امیر المومنین (ع) نبر...عسل هم نشد، نشد...فقط اینی که هست نه!
    پاسخ:
    منتظر یه پست با عنوان"ظریف کاری های دعا کردن" باشید. اونجا جوابتونو میدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو