آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

خودآزاری

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

بسم الله


اساسا بعضی ها هستند بسییییار خودشیفته و همه چیز دان که باید خودت رو بکشی تا بهشون بفهمونی این راهی که داری میری اشتباهه. از اون طرفم یه سری افراد هستند کلا قصد خودآزاری و خودزنی و خودتخریبی دارن. حالا هرچقد میخوای بزن تو سر خودت بگو عاغا تو اوضات خوبه. یه کم خاکی رفتی میشه درستش کرد و اینها.

خطاب به دسته اول باید گفت هرکسی تو اعماق وجود خودش یه شمر بالقوه داره که با خودسری و غرور میتونه بالفعل بشه. مواظب خودتون باشید.

خطاب به دسته دوم باید گفت ... واقعا نمیدونم چی باید گفت... به نظر شما چی باید بهشون بگی؟!


پ.ن: مطلب برگرفته از سخنان حاج آقا پناهیان هس.

نظرات بدوت نیاز به تایید نمایش داده میشوند.

  • آویزون

نظرات  (۱۰)

سلام
میشه برا مطالبتون امکان نظر دهی قرار بدی
و
ببخشید این مطلبو میگم شرمنده ولی این پست آخری همچین یه جورایی جاش نیست که نشر بدید
حرفتون کاملا درست و به جاس ولی عمومی نباشه بهتره
و من اله توفیق ...
  • پسر انسان
  • و خدایی که رحمن است...


    سلام
     شهادت حضرتش تسلیت
     ممنون از احوال پرسی شما
      ما خوبیم  و خدا را شاکریم
     و خبر  کسالت  بنده هم تاریخ گذشته هست و مال خیلی و قت پیش بود.
    :)
    سلامتی همراه همیشگی تان باد

    یاعلی
    نه نه، من جدی ش رو گفتم...منظورم به شوخی نبود... اتفاقاً بارها هم امتحان کردم... جواب میده 
    فقط همین
    انتم فقرا الی الله
    پاسخ:
    سلام
    در جمله شما که شکی نیست ولی فقط همین؟!!

    البته من میخواستم کلا یه جور دیگه این پستو بنویسم. ی طوری که میرسید به حرف شما ولی خب ناخودآگاه ابنطوری شد!!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    باید با کمک خودشون یه چارچوب براشون تعریف کنید

    اگه چارچوب را قبول کرد نود درصد راه را رفته اید ...
    پاسخ:
    سلام
    چار چوب چی؟!
    دسته دوم را به حال خودشون تو جنگل باید رها کرد
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
    معتادا هم همینطوری کارتون خواب شدن و ...
    اگر از اول از خونواده هاشون طرد نشده بودن میتونستن ترک کنن و یه آدم سالم مث من و شما بشن
  • صحبتِ جانانه
  • با نظرات دوستان موافقم:)
    پاسخ:
    خیلیییی ممنون بابت اعلام موافقتتون!

    سلام
    به نظرم تا ریشه نارضایتی که برای هر کسی می تونه متفاوت باشه، پیدا نشه نمیشه مشکل ش رو رفع کرد.
    اما اغلب اینجور افراد مشکلات و عقده های عاطفی دارند. نیاز به توجه و تشویق دارند. این ها موثر هست منتها فکر نمی کنم تا ریشه پیدا نشه، بشه به طور کلی مشکل رو رفع کرد.
    پاسخ:
    سلام
    نظر منم به نظر شما نزدیک بود!
    من غالباً در مواجهه با دسته ی دوم بدتر از خودشون عمل میکنم!!!
    ینی مثلا اگه بگه وای من خیلی بی ایمانم، وای من خیلی آدم بدی ام، من خیلی خودخواهم و اینا مثلا، منم میگم آره خب، البته واقعیتش رو بخوای بداخلاق و پرحرف هم هستی!!! D:
    اینجوری دیگه طرف یکم خودشو جمع می کنه :|

    امتحان کن، جواب میده!
    پاسخ:
    خاطره یکی از دوستان:
    اردو جهادی که بودیم یه بار یکی از بچه های روستا رفت بالا درخت. هرچی بهش میگم بیا پایین هیچی. منم اعصابم خرد شد گفتم: برو، برو، برو بالاتر، پس چرا وایسادی؟ ، د برو بالتر دیگه!
    میگفت بچه هاج و واج وایساده بود منو نگا میکرد ! آخرشم اومد پایین!
    خاطره با لهجه شیرین خودش خیلی بانمک بود که تعریف میکرد.
    گذشته از شوخی:
    کسی که دچار همچین روحیه ای شده اگر شوخی همچین رفتاری باهاش بکنی که باهات میخنده ولی اگر جدی باهاش باشب و یه حساب جدی ازت میبره باعث میشه بدتر بشه و حرفای شما اثر عکس تاثیر مورد نظر شما بذاره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو