آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

ازدواج نکنین

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

بسم الله


 از من به شما نصیحت: تا موقعی که از همه ی جنبه ها از خودتون راضی نیستین، تن به ازدواج ندین. نگین بعد ازدواج درست میشه. فقط بار روانی چند برابر میاد روتون و هیچکس رو هم ندارید کمکتون کنه، حتی نزدیکترین کس ینی همسرتون. هرچقدم همسر بگه ازت راضیم وقتی خودت از خودت راضی نیستی فقط زندگی رو به کام خودتون و همسرتون جهنم میکنین.

وقتی مجردین خودتونین و خداتون و یه بالش که سرتو میذاری روش گریه میکنی از تنهایی و غیره و غیره ولی وقتی متاهل میشی خودتی و خدات و یه بالش برای گریه و هزارتا چشم و انتظار و فکر و خیال و پشیمونی از خراب کردن زندگی یکی دیگه که لیاقتش خیلی بهتر از تو بود.

  • آویزون

نظرات  (۸)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • همین طوره، برای تغییر باید قبلش روی خودت کار کنی. ولی نیازی نیست آدم این طوری با شدت خودش و تو مضیغه تغییر کردن بگذاره. دغدغه و تلاشش باشه به لطف خدا نرم نرم درست میشه. چون بالاخره یه سری ویژگی های خوب و بد در جریان دوتا شدن خودشون رو به طور برجسته بروز میدن.
    بطور خیلی خیلی زیاد موافقم چون یکمیش تو زندگی درست میشه
  • علی رسولان
  • دکتر
    دپرس مستدامید ها!
    پاسخ:
    بعد از ۷ساعت تفکر بالاخره فهمیدم چی نوشتید!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    و ما چه زمان به این "شناخت" خواهیم رسید؟

    خیلی از ویژگی های آدم هست که در خلال زمان و اتفاقات بروز می کنه پس الان هرجی هم سعی کنیم نمی تونیم به اون شناخت کامل برسیم. 

    "باشد تا رستگار شویم"
    اینفدر سیاه نه!

    ازدواج خودم:
    به این نتیجه رسبدم توانایی اداره زندگی رو دارم
    از بلوغ خودم مطمئن بودم
    از همسرم شناخت پیدا کردم
    تفاهم قطعی داشتیم
    با اعتماد به وعده حضرت حق ازدواج کردم.
    و الان شکر خدا خوشبختیم.

    ساده بگیریم اما دقیق و متوکلانه
    پاسخ:
    من به همه اینا فکر کرده بودم ولی الان همه ی تصوراتم وارونه شده
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حق
    این توصیه ی قبل ازدواج، اما اگر شما یا هر کسی ازدواج کرد و این مسأله رو پیدا کرد، راه داره!
    می شه با مطالعه، مشاوره و خیلی راه های عاقلانه حلش کرد.
    إن شاءالله که هممون عاقبت بخیر شیم!
    در پناه حضرت مادر باشین إن شاءالله!
    یازهراجانم
  • صحبتِ جانانه
  • سلام خواهر

    حق می فرمایی
    ولی میشه درستش ان شاءالله
    سلام
    من نمی گم اما گفتن که : مهم ترین کاردکرد ازواج همون بحث زوجیت و این مدل حرفاست. حالا اگه یکی می خواد با ازدواج به اوج برسه و نمی رسه یا هر چیزی دیگه ای کارکرد ازدواج زیر سوال نمی ره.
    اگه یکی این وسطا قبل از ازدواج دغدغه خوب شدن رو داشته و همین کار رو کرده با ازدواج سرعتش زیاد می شه. و اگه به خودش گفته حالا بذار ازدواج کنم درست می شه داره راه رو اشتباه می ره.
    ازدواج یه مرحله از زندگی طبیعیه انسان هاست با اثرات خاصش.
    گاه نوع نگاه ما به ازدواج مشکل آفرینه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو