آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

مرقد پدربزرگ

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ق.ظ

بسم الله


طی این بیست و اندی سال زندگیم فقط یکبار رفتم مرقد امام. قبلتر از اون حس خاصی نداشتم به امام. در حد رهبری ارادت داشتیم. موقع رفتن که شد دوستی لفظ پدر بزرگ رو به کار برد. گفت داری میری پیش پدر بزرگ، ازش کمک بخواه که مشکلت حل بشه. لفظ جالبی بود برام.رفتیم. رسیدیم مرقد امام. برای اولین بار رفتم طرف ضریح. قصدم فقط خوندن یک فاتحه بود و کنار رفتن ولی دستمو که انداختم به پنجره های ضریح و سرمو گذاشتم بهش ناباورانه اشکم جاری شد و دیگه نتونستم جلوشو بگیرم. اونجا دقیقا لفظ پدربزرگ رو حس کردم. حس لطیف ارتباط خونی... الحق که امام ، امام بوده و هست...

  • آویزون

نظرات  (۴)

14 خرداد 93

http://sajjad-m.blog.ir/1393/03/18/14-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-93

خدا را شکر امسال هم قسمت شد و به قول شما پدربزرگ را زیارت کردم

الحمدلله ...

نور دارد 
جذبه ی نورانی شان می گیرد.
من خب زیاد می رفتم.
ولی با خودم گفتم تا وقتی که حرم امام دوباره بازسازی نشه نمیرم.
از همون کنار اتوبان سلام می دم.
به قول یکی از همسایه های ما قصرمزار شده اونجا.
آقا هم چون یه رسم جا افتاده اس 14 خردادها میره. هر چند پارسال و امسال با همون زیلو، به سید حسن اینا فهموند که کارشون اشتباه بوده.
ولی فریاد از بی بصیرتی و خودبزرگ بینی و توقع وراثت خویش و قومی...
شاید اگه عاشقای امام تصمیم بگیرن دیگه نرن، آمار زوار هم کم بشه بعد رسانه ها بتونن همین رو پیراهن عثمان کنن و تولیت حرم و اطرافیای بدتر از خودش، به فکر بیفتن و کاری بشه...
پاسخ:
مخالفم
قصر مزار واژه جالبی نیس. حرم امام های معصوممون رو هم نگاه کنید. 
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    چه واژه دقیق و پرمعنایی 

    " پدر بزرگ"

    "باشد تا رستگار شویم"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو