آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

حس وصف نشدنی

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۳ ق.ظ

بسم الله


حس وصف نشدنی اون حسی هس که حدودای یک سال قبل توی تلگرام یه جواب آزمایش برات بفرستن، بعد به طرف بگی آره، بارداری بعد الان عکس اون جواب آزمایش رو نشونت بدن که یه دخترِ مامانیِ  سه ماهه شده!

تا برات اتفاق نیفته نمیتونی حسش رو درک کنی...


از دیشب تا حالا خیلی ذوق مرگم

  • آویزون

نظرات  (۳)

  • صحبتِ جانانه
  • اگر مادر یا فرزند، یه کدوم بهت ربط عاطفی داشته باشن باید جالب باشه
    پاسخ:
    اصلا هیچکدوم نمیشناسم!
    از بچه های قدیم مجازی بوده که از طریق یکی از دوستان ب من معرفی شد جهت بررسی جواب آزمایش!!
  • یک تماشا چی
  • آخر چی شد

    پاسخ:
    هیچی نشد! ب دنیا اومد
    سلام 
    وبلاگ زیبایی دارید 
    لطفا  به وبلاگ من هم سر بزنید 
    خوشحال میشم به من نظر بدید
    من به تازگی وبلاگ خودم رو ساختم 
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو