آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

عید مبعث مبارک

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

به توکل نام اعظمت...

بسم الله الرحمن الرحیم




بازهم خودداری نکردم. بارها بر سرم آمده که هرگاه کسی را نصیحت میکنم همان بلا بعدش سر خودم می آید. باز هم دوستی سفره ی دل باز کرد و باز هم از تجربیات تلخ رایش گفتم و کمی نصیحتش کردم. و حال دوباره مورد آزمایشم دوباره قرار گرفته ام ببیند در چه حد به حرفهایی که زده ام، خود عاملم؟ خدایا! دیگر طاقت گرفتاری و سرافکندگی و مردود شدن در امتحاناتت را ندارم. به حق این روز عزیز فکر و روانم را آرام کن.
خدا...خدا...خدا...خدا...خدا...
نگذار دوباره درگیر شوم. خدایا بشنو صدای آویزون زمین خورده ات را.
* بعدا نوشت: خدایا؟ چرا؟! میشود کمی دلت به حالم بسوزد و اجازه بدهی رها شوم از این دنیا تا بیش از این بار گناه بر دوش نگرفته ام؟!(+)
* گوش کنید. (+) (دانلود با ذکر صلوات از سایت ای داد)
یا ایها الذین آمنوا! لم تقولون ما لا تفعلون؟

اللهم عجل لولیک الفرج

* بعدا نوشت: دوستان عزیز لطف کنید در حد امکان کامنت خصوصی نذارید. و اگر گذاشتید و چواب نگرفتید ناراحت نشید. اگر چیزی لازم بود از این حقیر دانسته شود حتما قبل تر از این ها نوشته بودم.


  • آویزون

نظرات  (۹)

سلام

خواستم درمورد امتحانای زندگی بنویسم پشیمون شدم.

میخواستم بگم امتحانای خدا جزو لاینفک زندگیه دیدم این جمله رو حتما خودتون باید بهش برسید و به عبارت دیگه گفتنی نیست! چشیدنیه.

خلاصه سکوت کردیم دیگه.

اما در مورد پست قبل

همسر یکی از دوستان بنده دانشگاه هرمزگان دقیقا همین عکسی که گذاشتید هستن!
شاید اون ویژگیهایی که دفعه قبل خدمتتون گفتم از ایشون بود.

بهرحال ان شالله موفق باشید

اما تعجب های مردم برای همه ی ما هست.
متاسفانه یه عده ی زیادی فکر میکنن خانومای چادری و آقایون ریش دار اصلا احتمال نداره تحصیل کرده باشن و مقامات بالای علمی داشته باشن.

برای خود حقیر خیلی پیش اومده تو کنفرانس ها و جلسات علمی اول کار که قیافه ی مارو میدیدن هیشکی آدم حسایمون هم نمیکرد اما بعد از جلسه!!!!!!!

خودشون هم اعتراف میکردن که بهت نمیاد!

و من هنوز موندم یه مهندس هسته ای باید چه شکلی باشه که بهش بیاد؟!!!

موفق باشید ان شاالله

یاعلی
پاسخ:
سلام
جای امیده که دهانهای باز مونده فقط رو به من حقیر نیست
ممنون از دلگرمیتون
در مورد امتحانات الهی فقط التماس دعا
لازمه ی قبولی ایمان است که لنگ میزنم
سلام بصیر
عید شما هم مبارک باشد
دوتا سوال...
چرا با این همه اعتقاد مذهبی هنوز به خودتون میگید آویزون؟
چرا در این روز مبارک که عید مسلمین هم است هنوز در متن شما کلافگی دیده میشه ؟
خانم معتقد و پایبندی همچون شما باید روحیه بهتری داشته باشد
موفق باشید
پاسخ:
سلام
این همه؟!!!
اگر زیرنویس عنوان وب رو بخونید متوجه میشید که همه آویزونیم. نه تنها من!
در مورد سوال دومتون هم چون اساسا درگیری های من و نفس روزهای مبارک اتفاق میفته. شیطان رجیم گرامی چشم دیدن خوشی و نزدیک خدا بودن ما رو نداره!
مشکل از همون پای نابندیمونه!

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و در وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد.

بروزیم
پاسخ:
آمدیم
  • شیب الخضیب
  • الهی مارا به علی (ع) ببخشد....

    تاریک شده دلم ز بی تقوایی       انوار دل افروز نجف می خواهم
    سنگین شده بار گنهم یا زهرا      گرمای گنه سوز نجف می خواهم

    صوت فوق العاده ای بود
    احسنت
    یاعلی
    پاسخ:
     گرمای گنه سوز نجف می خواهم

    خواهش میشود
    سلام
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    عید شما نیز مبارک...
    خب این هم تجربه ای هستش
    پس کسی رو نصحیت نکنید :(
    پاسخ:
    بارها تصمیم گرفتم نکنم منتها پاش که میرسه نمیتونم جلو این زبونمو بگیرم!
    سلام علیکم
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    عید شما نیز مبارک
    واقعا تعبیر زیبایی است سردر وب...
    پاسخ:
    خدا رحمت کند استاد پناهیان را و طول عمر بدهد به ایشان...
    این امتحانات واقعا سخته ناغافل!
    آویزان باشید
    پاسخ:
    آدم خیلی چیزها را میداند. اما اگر همان ها را بشنود اثر دیگری دارد. ممنون از یادآوری آویزان بودن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو