آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

عذرخواهی

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

بسم الله


گاهی مجبوری اینجوری پیش پیش تو گروه عذرخواهی کنی:


[5/12, 14:26] msz: با سلام دوستان عزیز/تو این 4سال احتمالا با یک سری خصوصیات من آشنا شدین. متاسفانه بدترین ویژگی ای که دارم اینه که زود عصبانی میشم. سعی در برطرف کردنش دارم ولی هنوز نشده و تغییر محیط و یه سری مشکلات شخصی باعث تشدیدش تو این چند روز شده.حالا که من نمیتونم عصبانیتمو کنترل کنم لطف کنید کمک کنید و تو مواقع خاص زیاد باهام بحث نکنید.و اگرم تندی ازم دیدید خودتون ببخشید دیگه.دعا کنید این اخلاقم ترک بشه

[5/12, 14:27] msz: یکی از دوستان هم امروز تو جمع باهاش بد حرف زدم

[5/12, 14:27] msz: جون تو جمع بود باعث شد این حرفا رو بزنم و تو همین جمع ازت عذر خواهی میکنم

  • آویزون

نظرات  (۱)

زیاد به این اخلاق به قول خودت بدت، فک نکن
بی خیالش شو
فعلا تو این شرایط، پرداختن به این مشکل، نه تنها حلش نمی کنه بلکه بدتر و تشدیدترش می کنه
ولش کن
زندگی تو بکن
و خودت باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آویزون

خدایا چنان کن سرانجام کار

حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

==================

خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

***

مباد کز در میخانه روی برتابی

تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو