آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

موج بیداری

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بسم الله



صوت های خیلی خوبی میفرسته


یه راه حل دارم برای کسایی که هنوز گوشی هوشمند نگرفتن از ترس غرق شدن توش و یا کسایی که گوشی دارن و متاسفانه غرق شدن:
برای کنترل زمان و عادت کردن به این نرم افزارها میتونید برنامه bluestacks رو دانلود کنید و برنامه های آندروید رو روی لب تاب داشته باشین. اینطوری هم از امکانات استفاده میکنید و درجریان همه چیز هستید و هم راحت تر میتونید زمانتون رو کنترل کنید.
من خودم حدود 6ماه بلکه بیشتر هست که این کارو کردم. اوایل خیلی پای لب تاب بودم. کم کم عادی شد برام طوریکه زیاد سر نزنمم برام فرقی نداره. هنوزم یه کم دیگه وقت لازم دارم تا بتونم برم سراغ گوشی.
  • آویزون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آویزون

خدایا چنان کن سرانجام کار

حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

==================

خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

***

مباد کز در میخانه روی برتابی

تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو