آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

لاک نمازی

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

بسم الله


یک نوع لاک ناخن داریم موسوم به لاک نمازی یا لاک پوستی. از این رو‌ به این نام ها مشهور شده اند که مثل لایه ای پوست مانند به راحتی و بدون‌نیاز به استون یا پد لاک پاک کن از روی ناخن پاک میشود و کار را برای وضو‌ گرفتن راحت میکند‌.

بعد از ۲۲سال رفتیم لاک بخریم. گشتیم‌و گشتیم و شهر را زیر پا کردیم دریغ از یک‌عدد لاک‌ناخن نمازی...

مذهبی های ما بلد نیستند در جهت بهره ی همسر به زیباییشان برسند یا نمازخوان های ما کم شده اند که انقدر این لاک ها مشتری ندار شده اند که  برای مغازه دار صرف ندارند و در شهر  پیدا نمیشود؟!!

  • آویزون

نظرات  (۱۵)

اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عن من سواک...

خدا رحمت کند علامه قاضی را 

قدیما با استون و کلی بدبختی باید لاکو پاک میکردی،از اونها دراومد ملت نمازخون استفاده میکردن با اینکه کیفیتش کم بود
بعد که پد دراومد و پاک کردن لاک شد سه سوت،دیگه مخاطب اونها کم شد

خیلی ربطی به نماز نداره لاک

  • مهیار حریری
  • شایدم از بس فروش داره زود تموم میشه و نایاب :ی

    +لاک ناخن اگ غلیظ باشه زینت محسوب میشه و جایز نیست :)

    شاید با اسمش نا اشنا بوده اند
    نماز ولاک !؟


    سربزنید
    تو بازار حزب اللهی ها لینک نیستن
    والا بنده که هم مذهبی هستم هم نماز خون هم قرتی!!
    :)
    لاک نماز هم استفاده نمی کنم چون نیم ساعت بیشتر نمی مونه!!!!! ^____^
    پاسخ:
    با لاک معمولی ناخن داغون میشه. دم به دقه باید بری بیرون.مگر اینکه دستکش بپوشی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • متوجه منظور مد نظر بودم.ولی به نظرم شاید خیلی ربطی به هم نداشته باشه.اون لاک ها بی کیفیتن.اغلب افراد از همون معمولی ها استفاده می کنند.
    پاسخ:
    :/
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ما می گفتیم "لاک ماهواره ای" اصلا تا حالا چنین اسمی ازش نشنیده بودم. لاک ناخن و داغون می کنه، حوصله میخواد که نگو.پاک کردنشم مکافاته.اون لاک های به قول شما نمازی هم کیفیت ندارن.حیف ناخن آدمه.
    پاسخ:
    انقدرام بد نیس ک میگینا!
    ولی خب کلا بحث چیز دیگه س

    سلام بصیر
    لاک نمازی
    یا لاک پوستی
    واقعا ما را به فکر فرو برد
    که واقعا چرا کم یاب شده
    با اینکه این روزها دیگر کاشت ناخن هم بدعتی جدید به حساب نمی آید
    و گرایش به تجملات و این قبیل وسایل آرایشی که در داروخانه ها بیشتر از اقلام دارویی به فروش میرسد روز به روز بیشتر میشود
    پاسخ:
    سلام
  • دختر بلیط فروش
  • سلام
    الحمدلله شهر ما لاک نمازی داره
    نمی دونم دیگه نماز خوان های شهر کوچک ما زیاد هستند
    یا به خاطر قیمت ارزانی که این لاک ها دارد
    هر چه باشد کاش تولید داخل کشور بود
    پاسخ:
    سلام
    واقعا...
    کاش...
    اتفاقا من نیت کردم برم بخرم.
    واقعا گیر نمیاد؟؟
    پاسخ:
    من که اینجا پیدا کردم کاملا اتفاقی که برای خرید چیز‌دیگه رفته بودم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام
    مام خیلی گشتیم

    میگن دیگه نیس انگار

    قدیما بود!

    تا ما زن گرفتیم دیگه نیست و نابود شد رف پی کارش!
    پاسخ:
    سلام
    ولی من پیداش کردم بالاخره!!
  • پرواز سپید
  • سلام آخه این لاکا کیفیت ندارن. زود کنده میشن خیلی طرفش نمیرن و مشتری نداره.
    من داشتم خیلی زود کنده میشدن...
    خب لاک بزنید ولی با پد لاک پاک کن پاک کنید! همیشه که لازم نیست ادم لاک بزنه...
    پاسخ:
    سلام
    بابا برا ۲ساعت که رو ناخن وایسمیسه!
    مذهبی های ما لاک معمولی میخرند برای بهره همسر بعد هم با لاک پاک کن پاک میکنند،به همین راحتی
    پاسخ:
    معمولیا رو‌دوس دارم ولی هی بزنی هی بخای پاک کنی ناخن خراب میشه. باید تند تند پاک کنی، یا بیرون رفتنه، یا مهمون میاد، یا نماز خوندنه...
    شاید اصلا چنین چیزی نباشه ...
    پاسخ:
    هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو