آویزون

نخ همه ی ما دست خداست. لحظه ای رها کند نقش زمینیم.

جمعه ی آخر شعبان

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ق.ظ
به توکل نام اعظمت...
بسم الله الرحمن الرحیم


(+)


شعبان به آخر رسید و ما همچنان اندر خم گناه و معصیت...
دعای وداع این ماه: (+)

من برای خود گریه میکنم، تو هم برای من...
من که همیشه برای تو آینه ی دقم...
وای بر این بندگیم؛ مرگ بر این زندگیم...
نوای وب: (+)
 (+)



و چه ساده دلهای با اشک به دست آمده را با یک بـلـــــه کشدار قرمز رنگ دوباره دردمند میکنیم...



یا ابوالفضـــــــــل شفاعتمان کن نزد برادرت حسیـــــــــــن



1 رمضان 1435:
* ببخشید که نظرات را فقط تایید میکنم. بدون پاسخ و یا سرزدن به دوستان. این روزها اصلا حال خوبی ندارم. دعا کنیداین بار "سالی که نکوست از بهارش پیداست" برای رمضانم صدق نکند وگرنه...

قرارها داشتیم اما...
خدایا ببخش...
آقا جان...مجتبی.علیه السلام. ... ببخشید... فقط ببخشید...
  • آویزون

نظرات  (۷)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعا
  • معصوم منتظر
  • .

    مارا به دعا کاش نسازند فراموش

    رندان سحرخیز که صاحب نفسانند ...

    یا علی.

    سلام علیکم...

    دعوتید به تولد یک غریب بی کس تنها.

    عاقبتتون بخیر.


    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعا
    عاقبت شما هم بخیر
    درخودمینگرم که ببینم خطاکجاست، بعدازکمی تأمل وقدری سکوت، پی میبرم آنجاکه خالی ازخداست،خطاست..

    
التماس دعادرلحظات خطاپوشی صاحب این ماه..
    پاسخ:
    دردهایم را نشانه میگذارم تا بدانم کجا دست خدا را ول کردم...
    محتاج دعا
    اللهم اغفر لنا و لوالدینا ولجمیع المومنین و المومنات یوم یقوم الحساب
    پاسخ:
    الهی آمین
     سلام
    کلیپ رمضان...

    http://zareh.blog.ir/post/462

    توصیه می کنم حتما ببینید...
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    سلام

    ان شاء الله در ماه مبارک بهترین بهره ها رو ببرید

    چقدر نوای وبتون دوست دارم 

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله
    دعا کنید
    بله. منم خیلی اون نوا رو دوس دارم.
    محتاج دعا
    سلام
    رباز هم دعوتمان بنموده است 
    بروزیم همه دعوتن حتى شما کلىک رنجه بفرماىىن
    msknjn.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    آمدیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آویزون

    خدایا چنان کن سرانجام کار

    حسینی بمانیم و حسینی شهید شویم

    ==================

    خدای را که چو یاران نیمه راه مرو

    تو نور دیده ی مایی به هر نگاه مرو

    ***

    مباد کز در میخانه روی برتابی

    تو تاب توبه نداری به اشتباه مرو